środa, 21 kwietnia 2010

Wakacje dla wszystkich!

Kontynuując tematykę niezbywalnych praw człowieka – właśnie przeczytałem tutaj że brukselka przygotowuje nowy plan dopłat do zagranicznych wyjazdów! Tak – dopłaty do wakacji dla biednych i ciemiężonych. Czego bym sarkastycznego tutaj nie wymyślił i tak "politycy" pójdą dwa kroki dalej.

Zbieram więc mózg z podłogi i wracam do roboty - muszę pracować wytrwalej żeby inni mogli odpoczywać.  Nie chcę żeby ktoś potem do mnie miał pretensje że mógł lecieć na Seszele a starczyło dopłat tylko na Karaiby.

źródło

2 komentarze:

  1. mnie już po prostu słów brakło jak to wczoraj przeczytałem. ja rozumiem opieka zdrowotna, emerytura, jedzenie dla bachorów, można się zgodzić, że w jakimś tam stopniu są to rzeczy pozwalające na przeżycie i skoro już musi być na to socjał to niech będzie, ale wakacje? WTF?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawowy błąd to dać palec. Wiadomo że socjal raz wprawiony w ruch nigdy się nie zatrzyma. Dlatego nic - dosłownie nic z tego co wymieniłeś nie powinno być fundowane przez państwo. Albo normalność albo socjal. Tu nie ma kompromisu. Jak ktoś ma ochotę pieniądze rozdawać to jego sprawa - od tego są fundacje, bogaci ludzie którym się nudzie etc. Zabieranie pieniędzy pod przymusem i rozdawanie innym jest zwykłym bandyctwem. Jak historia uczy każdy bandyta powinien kończyć na haku.

    OdpowiedzUsuń